Aktuální nabídka

Semináře

- 20. 1. 2017  9.00-12.00 Základy Public relations

Pokud chcete začít komunikovat s novináři a dát vědět světu o svém novém projektu nebo svou dosavadní komunikaci posílit, zkuste využít nástrojů public relations. Jaké jsou? Jak je používat, abyste nenadělali více škody než užitku? Jak najít novináře, kterého bude vaše téma zajímat a jak mu připravit podklady? To a mnoho dalšího se dozvíte na našem kurzu. Spoustu věcí si vyzkoušíte prakticky.

Kdy:  20. 1. 2017  9.00-12.00

Cena: 100 Kč

Co se dozvíte?

  • Proč byste se měli public relations vůbec zabývat a jak ho dělat, abyste s ním jen neztráceli čas
  • Jak ho sladit s marketingem
  • Jaká média můžete oslovit a jak je oslovit
  • Jak pracují novináři a jak s nimi můžete pracovat vy
  • Co budete potřebovat, než se do komunikace s médii pustíte
  • Jak komunikaci odstartovat a jak v ní pokračovat, aby byla prospěšná pro nás i pro novináře
  • Jaké nástroje můžete v komunikaci používat
  • Co mohou udělat pro dobré PR vaši zaměstnanci a kolegové
  • Co rozhodně nedělat a v čem se nejčastěji chybuje

 

Co si sami vyzkoušíte?

  • Jak si připravit podklady pro tvorbu tiskové zprávy
  • Jak ji napsat a rozeslat
  • Jak pracují novináři s tiskovou zprávou

 

Lektorka: Mgr. Markéta Kronovetrová, publicistka a PR specialistka

Registrace na seminář pohodlně online zde

Pokud máte zájem o hlídání dětí, prosíme, nahlašte věk hlídaného dítěte nejpozději den předem do 18.00 Ivě Chvojkové, koordinátorce chův: iva.chvojkova@rcmum.cz, +420 773 571 760

 

marketa_kronovetrova.jpegVíce info o Markétě: "Vystudovala jsem žurnalistiku a historii. Už během studia jsem se začala věnovat problematice public relations a marketingu, nejprve teoreticky, pak prakticky v Centru inovativního vzdělávání při Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Dále jsem pracovala jako acount manager v PR agentuře, v oddělení vnějších vztahů Národního muzea a jako PR specialistka na volné noze pro společnost Mamaja group a další společnosti. Kromě toho jsem psala jako externí redaktorka pro řadu časopisů, novin a elektronických magazínů – například Živá historie, Válka revue,  History revue, Naše rodina, Rodina a škola, Hospodářské noviny, iDnes.cz zdraví nebo Klubknihomolů.cz. Před mateřskou dovolenou jsem pak pracovala jako interní redaktorka Marianne.cz. Znám tedy public relations z obou stran – z pohledu firmy i médií. Své zkušenosti a poznatky z teorie i praxe bych vám ráda předala na svém kurzu."

 

 

 

--------------------------------------------------------
 

V Mumraji pro vás připravujeme semináře, které vám pomohou v práci a podnikání, které vám pomohou skloubit práci a rodinu, které vás budou motivovat a bavit.

Pokud máte téma, které vás zajímá, vaše nápady a tipy na semináře uvítáme. Jsme tu pro vás.

Seminář můžete také sami uspořádat, rádi vám poskytneme prostory a zázemí.